info@woodapple.info
077 – 321 33 33

Nieuws

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus (Covid-19)

Geachte klant,

Onze monteurs komen dagelijks op veel verschillende plekken. Ook veel bij bewoners thuis.

Natuurlijk willen we de kans op verspreiding van het Coronavirus verkleinen. Daarom nemen we tijdelijk extra voorzorgsmaatregelen.

Wij hebben al onze medewerkers geïnformeerd en geïnstrueerd, in lijn met de instructies van het RIVM en de lokale autoriteiten. Ook nemen wij onze eigen protocollen in acht. Wat betekent dit voor u als u een storing bij ons meldt?

  • Wij komen niet langs voor reparatie of onderhoud als een van de bewoners besmet is met het Coronavirus, of als daar een vermoeden van is.
  • Als u klachten heeft verwachten wij van u dat u dit vooraf meld aan ons zodat wij de afspraak kunnen annuleren, als de klachten volledig verdwenen zijn kunt u opnieuw contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
  • Als er geen sprake is van een verhoogd Corona-risico helpen we u zo snel mogelijk. Maar mocht de gemelde storing niet urgent of ernstig zijn, vragen we u een afspraak te maken voor een later tijdstip.
  • Wij vragen u ervoor te zorgen dat de plek waar het te repareren apparaat staat goed schoon is en de omgeving vrij is van vuile was . Ook vragen wij u ervoor te zorgen dat de machine van alle kanten goed bereikbaar is en dat er geen apparaten en spullen bovenop de machine staan. Als de monteur twijfel heeft over de gezondheidstoestand van een van de bewoners wordt het bezoek onderbroken en kunt u op een later tijdstip een nieuwe afspraak maken, als u ons vooraf niet op de hoogte heeft gesteld van dit risico berekenen we de kosten van dit bezoek door aan u.
  • Onze monteurs passen zelf zorgvuldig de door het RIVM geadviseerde hygiëne-instructies toe ze houden afstand en geven u geen hand, we vragen u hier ook aan mee te werken en op gepaste afstand te blijven van de monteur.

Wij bedanken u voor uw begrip.
Woodapple Service BV

 


 

Honderdduizenden mensen in Nederland hebben een gevaarlijke cv-ketel in huis. In een bepaald type van de TopLine HR-ketel van Nefit kunnen vlammen ontstaan, die mogelijk kunnen leiden tot brand. Bovendien geeft de ketel een risico op koolmonoxidevergiftiging. Daarvoor waarschuwen experts na onderzoek van RTL Nieuws.

Er wordt gesteld dat het toestel niet veilig zou zijn, ook al is de originele brander vervangen. De onderzoeken die zijn gedaan en die door het KIWA zijn uitgevoerd en met de NVWA zijn gedeeld, wijzen uit dat er geen verhoogd veiligheidsrisico is. De bevindingen zijn: 

  • Als de brander van het toestel is vervangen, geldt geen verhoogd veiligheidsrisico. 
  • Als een warmtewisselaar eventueel defect is, moet deze worden vervangen, maar dit vormt geen veiligheidsrisico. 
  • Er kan géén koolmonoxide (CO) vrijkomen uit het toestel als gevolg van een defecte wisselaar. Onafhankelijk onderzoek door KIWA heeft aangetoond dat ontsnapte rookgassen door de onderdruk binnen het (gesloten) toestel blijven en via het rookgasafvoerkanaal naar buiten worden afgevoerd. 


Wat bieden wij om u gerust te stellen?

  • Kosteloze vervanging van de brander tijdens het eerstvolgende reguliere onderhoud
  • 15 jaar garantie op de warmtewisselaar, waarbij de eerste 5 jaar incl. arbeidsloon en voorrijkosten
  • Inruilaanbod voor het oude TopLine toestel, € 600,- of € 785,- incl. BTW bij aankoop van een nieuw Nefit toestel
  • Consumenten cashback actie € 100,- bij elk nieuw Nefit toestel (geldig tot en met 28 februari 2018)

Heeft u vragen over de Topline HR ketel? Neem gerust contact met ons op!

 

 

 

 

Wees verzekerd van professioneel onderhoud aan huis

Een kapotte cv-ketel, airco of warmtepomp is heel vervelend en komt altijd ongelegen.